MODELA 0,27 a dobozában

Az általánosan ismert MODELA motor gyártásának kezdetén több változáson ment keresztül. Az első 50 db-os nullszéria forgattyús háza még alumíniumból készült a Brown motorokhoz hasonlóan három felerősítő furattal, majd ennek műanyag változata következett. Az első 200 db fekete színű volt, majd az ismert szürke műanyagot alkalmazták. Hamarosan áttértek a két felerősítő furatos változatra, a
18 mm-es furatközép távolsággal, amely szinte szabványt teremtett. Az első hengerek bronzból vagy sárgarézből készültek. Egy 50 db-os széria erejéig próbálkoztak az acél hengerrel, majd 1981-től áttértek az alumíniumra, kezdetben az réz henger formájával, majd az ismert ritkább bordázatú hengerrel készültek. A motorok 1986-tól igényes leemelhető fedelű karton dobozban kerülnek forgalomba, amely egy kék-ezüst-fehér nyomatú papír gyűrűbe csúsztatható.
A doboz felnyitása után benne a következők találhatók: Motor a csővezetékkel csatlakoztatott tartállyal, 180x180-as légcsavar, töltő berendezés kis patronhoz, átlátszó műanyag dobozban tartalék alkatrészek a motorhoz, töltőcsonkhoz, tartályhoz és töltő berendezéshez,, továbbá 2 db M2-es felerősítő csavar és anya, műanyag fúrósablon a motor felerősítésének megkönnyítéséhez, az M2-es anyákat rögzítő műanyag elem a tűzfal hátoldalára, 6 mm-es nyílású villáskulcs. Ezen felül MODELA CO
2 motor feliratú vizes matrica, kezelési utasítás és alkatrészjegyzék, műbizonylat. A képen látható motor 1989-ben készült és a 101 061. darab.